ניתוח מתיחת פנים – למי הוא מתאים?

עם חלוף השנים עור הפנים שלנו מקבל מראה עייף וזקן יותר שנגרם ממגוון של גורמים: הופעת קמטים, פיגמנטציה, אובדן האלסטיות של העור, פגעי שמש ועוד. אחד הפתרונות האפשריים כדי לתקן את אותם נזקים, לדברי המנתח הפלסטי דוקטור אלכס לבנברג, שעוסק גם בצלקות, הוא ניתוח מתיחת פנים.

“קהל היעד המרכזי של ניתוח מתיחת פנים בימינו”, אומר דוקטור אלכס לבנברג, “הוא נשים בעשור הרביעי לחיים והלאה אשר רקמות הפנים החלו לצנוח אל מתחת לקו הלסת. יש גם מיעוט של גברים מעל גיל 50 שעובר אותו. בכל אופן, ההמלצה היא לכל אישה שמתלוננת על רפיון עור פניה או עור הצוואר לפנות לייעוץ בנושא”.

ניתוח מתיחת פנים מתאים למטופלות שסובלות מרפיון אשר מפריע בצורה משמעותית וטיפולים אחרים כמו הזרקת חומצה היאלורונית או פילינג אינם מביאים לשיפור המצב. יש לזכור שהזרקות עוזרות בשימור הפנים אך ניתוח פותר את הבעיה לשנים רבות. ניתן לבצע את הניתוח גם בגיל צעיר באופן יחסי כמו 40 ולא רק לעת זקנה, זאת בזכות ההתקדמות הרבה של הטכניקות הרפואיות בשנים האחרונות.

באופן כללי יש לזכור שלמרות המחיר הגבוה זו היא הפעולה החסכונית ביותר כי נשים וגברים מוציאים אלפי שקלים מדי חצי שנה על תחזוקת הפנים, וכפי שנאמר הזרקות ומכשירים לעולם לא יתנו את אותה התוצאה כמו מתיחת פנים.

 

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *