מה הם היתרונות של טיפולי בוטוקס?

כיום, יותר ויותר אנשים מתעניינים בטיפולי בוטוקס. לטיפול מסוג זה יש יתרונות רבים. במאמר שלהלן יסביר דוקטור אלכס לבנברג, מנתח פלסטי בכיר, את היתרונות מאחורי טיפולי הבוטוקס.

ללא ניתוח וללא כאבים

“אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של טיפול בוטוקס”, אומר דוקטור אלכס לבנברג, “הוא שבהשוואה לטיפולים אחרים מדובר בפרוצדורה קלה עבור המטופל. טיפולים אחרים דורשים חיתוכים כירורגיים והרדמה מקומית. בטיפולי בוטוקס אין אותם”. לפיכך, הטיפול המדובר גם אינו משאיר צלקות על פי לבנברג.

הטיפול מוכח מחקרית

זריקות הבוטוקס כאמצעי טיפול קוסמטי נמצאות בשימוש מזה 15 שנה והתנסו בו כבר מאות אלפי נשים. מאז הוכח מחקרית כי בוטוקס אפקטיבי בהעלמת קמטים בפנים לטווח ארוך, כמובן בתנאי שהמטופל מתמיד עם ההזרקות בתדירות שנקבעה על ידי הרופא המטפל. מדובר בטיפול בטוח ויעיל. טיפולים אחרים דורשים התערבות כירורגית והרדמות מקומיות.

תורם לשיפור הדימוי העצמי

שימוש בבוטוקס גורם למטופל או למטופלת להיראות ולהרגיש צעירים יותר מגילם אחרי שהקמטים נעלמים, מה שבאופן טבעי משפר את הדימוי העצמי שלהם. בנוסף, הוא יכול לשמש גם לעיבוי השפתיים ובכך לשפר בדרך נוספת את החזות החיצונית של המטופלת.

מתאים לקהל יעד מגוון

עם העלייה בהיקף השימוש בבוטוקס כאמצעי קוסמטי, כך הולך וגדל בהתאם קהל היעד שלו. אם בעבר טיפולי בוטוקס היו נחלת הנשים בלבד, כיום פונים למרפאות הפלסטיות נשים וגברים כאחד כדי להעלים את הקמטים ולשפר את מראה הפנים.

נותן מענה לבעיות נוספות

לדברי דוקטור אלכס לבנברג, אמנם האדם הפשוט מכיר את הבוטוקס כאמצעי קוסמטי לשיפור הנראות אבל בפועל הוא נותן מענה למספר בעיות נוספות. כיום הוא משמש אמצעי טיפול גם במקרים של הזעת יתר, מיגרנות ופיסורות בפי הטבעת.

Rate this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *