שאלות ותשובות בנושא הזרקת סיליקון נוזלי

במאמר זה יענה דוקטור אלכס לבנברג, מומחה בעל ניסיון בפלסטיקה, על שאלות בנוגע להזרקה של סיליקון נוזלי.

מה עמדת משרד הבריאות לגבי ההזרקה?

דוקטור אלכס לבנברג: משרד הבריאות הישראלי מתיר הזרקה של סיליקון נוזלי לצורכי טיפולים של עיצוב פנים.

היכן מזריקים את הסיליקון?

משרד הבריאות אומנם מתיר הזרקות סיליקון ואמנם יש רופאים המזריקים סיליקון, אך לדברי ד”ר לבנברג הסיליקון עלול לגרום לגושים ועיוותים בפנים או בישבן ושאר חלקי הגוף גם שנים רבות לאחר ההזרקה. לגושים אלו, הנקראים סיליקונומות, אין כל טיפול ודרך להמיס אותם אלא בניתוח העלול לגרום לעיוותים קשים בפנים.

ד”ר לבנברג ורבים מעמיתיו אינם משתמשים ואינם ממליצים על הזרקות סיליקון בכל מקום בגוף.

האם ההזרקה היא הליך בטוח?

דוקטור אלכס לבנברג

דוקטור אלכס לבנברג: הזרקת סיליקון חייבת להתבצע בצורה מדוייקת ומדודה, לכן אם ההזרקה נעשית בידיים הנכונות אז התשובה היא חיובית. כאשר ההזרקה נעשית בהזרקה טיפתית, הסיכוי לתופעות לוואי שונות כמו נדידת סיליקון הוא נמוך יותר באופן משמעותי.

למי מיועדת הזרקת סיליקון?

בגדול, כל מטופלת שמעוניינת בעיבוי קבוע של השפתיים, כמו כן עיצוב קבוע של אזורים אחרים ברחבי הפנים, יכולה לעבור את ההזרקה.

תוך כמה זמן יראו תוצאות?

במהלך כל מפגש מוזרקת אל הגוף כמות קטנה של סיליקון נוזלי. את הסיליקון שמוזרק עוטף הגוף ברקמה, אשר מעניקה את הנפח הרצוי לאזור המעוצב. המשמעות של תהליך זה היא שהשינוי בין כל הזרקה הוא קטן מאוד לעין, אפשר להגיד אפילו שינוי עדין. בתוצאות משמעותיות יותר אפשר להבחין רק לאחר שחלפו ארבעה עד שישה שבועות של טיפולים, אז ניתן לראות שינוי בנפח. היקף תהליך העיצוב עד שמתקבלות תוצאות טבעיות עשוי לקחת בין חצי שנה עד לשנה אחת, כאשר התוצאה הסופית היא קבועה ואסתטית.

לחצו כאן למידע נוסף על טיפולים אסתטיים כמו מתיחת פנים, ניתוח עפעפיים ועוד.

 

Rate this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *